Úvodní | O nás | Co opravujeme | Kontakt | Náhradní díly 

Z historie společnosti:

     Družstvo Mechanika Praha bylo založeno v roce 1936 a to již tehdy se zaměřením na opravy elektroměrů a drobnou kovovýrobu. Sortiment oprav a výroby se postupně vyvíjel, ale tento charakter výroby i služeb zůstal družstvu Mechanika Praha dodnes. Rozvoj družstva nastal po roce 1948, kdy se k družstvu začali připojovat, ne vždy dobrovolně, drobní živnostníci. Novodobá historie družstva pak začíná dnem 15. 6. 1951, kdy bylo družstvo zapsáno u Krajského soudu do podnikového rejstříku. Od té doby se v družstvu vedle výroby stále rozvíjí úsek služeb zaměřený na opravy domácích elektrospotřebičů, šicích strojů a dalších drobných výrobků pro domácnosti.

50 let nepřetržité služby zákazníkum = tradice, spolehlivost, kvalita

     V 60 letech dochází k rozdělení sortimentu opravovaných spotřebičů mezi Mechanikou a Kovoslužbou Praha a tak se doménou Mechaniky stává široký sortiment drobných rotačních spotřebičů a spotřebičů zajištujících elektrické topení a ohřev vody. V 70. a 80. letech je opravářská činnost rozšířena o funkci celostátního nositele servisu, což mělo za následek vybudování mohutných skladů náhradních dílů pro opravy tuzemských i dovážených elektrických spotřebičů a jejich prodej a distribuci na celé území tehdejšího Československa.

     Po roce 1989, tak jak byly postupně odstraňovány administrativní překážky dovozu a podnikání vůbec, se i servis Mechaniky musel s touto situací a se stále se zvyšující konkurencí neustále vyrovnávat.

     Servis se stále věnuje službě širokému okruhu profesionálních i ostatních zákazníků v oblasti oprav elektrospotřebičů a prodeje náhradních díl a příslušenství. I nadále jsme schopni opravy nejen provádět ale i celostátně zorganizovat záruční i pozáruční servis a zajišťovat náhradní díly jako službu pro výrobce i dovozce různých domácích elektrospotřebičů.

     Na závěr musíme připomenout, že Mechanika Praha družstvo, oslavilo v roce 2001 již 50 let své novodobé historie a i nadále pokračuje v nastoupené cestě, kde prvořadým zájmem je především spokojený zákazník.